زیادہ آلو کھانے کے 8 خطرناک نقصانات

Posted by

آلو ایک انتہائی مزیدار سبزی ہے جو ساری دُنیا میں بہت سے کھانوں میں پکائی جاتی ہے اور فرائی کی جاتی ہے اور یورپ میں تو آلو کے بغیر کھانے کا تصور بھی نہیں کیا جاتا اور آلو نہ صرف مزیدار ہے بلکہ توانائی سے بھرپُور ہونے کیساتھ ساتھ کئی وٹامنز اور منرلز ہونے کی وجہ سے صحت کے لیے مُفید بھی ہے مگر یہ سبزی ہر آدمی کی لیے نہیں ہے۔

C:\Users\Zubair\Downloads\potato-4381403_1920.jpg
Resim Christos Giakkas tarafından Pixabay‘a yüklendi

اس آرٹیکل میں ہم آلو کے 8 ایسے نقصانات کا ذکر کریں گے جنہیں پڑھ کر آپ چاہیں گے کے اس ہائی کیلویرز خوراک کو بے تحاشا کھانے کی بجائے میانہ روی اختیار کریں۔

نمبر 1 بلڈ پریشر ہائی کرتا ہے

File:Blood pressure measurement (2009).jpg
www.volganet.ru / CC BY-SA

ہائی بلڈ پریشر ایک خاموش قاتل ہے جو جسم کو اندر ہی اندر بہت زیادہ نقصان پہنچاتا ہے اور اگر آپ ہائی بلڈ پریشر کے مریض ہیں تو آلو آپ کے لیے اچھی سبزی نہیں ہے کیونکہ یہ بلڈ پریشر کو تیز کرتا ہے اور ایک تحقیق کے مُطابق ہفتے میں چار یا اس سے زیادہ دفعہ آلو کھانے سے ہائی بلڈ پریشر کی بیماری کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔

نمبر 2 شوگر

آلو کا شُمار اُن سبزیوں میں ہوتا ہے جن کا گلیسمیک انڈیکس ہائی ہے یعنی یہ کھانے کے بعد خون میں تیزی سے شوگر کے لیول کو اوپر لیکر جاتا ہے جس سے ذیابطیس کے مرض کا خدشہ بڑھ جاتا ہے اس لیے اگر آپ ذیابطیس کے مریض ہیں تو آلو سے دُور رہنا ہی آپ کے لیے بہتر ہے۔

نمبر 3 موٹاپا پیدا کرتا ہے

C:\Users\Zubair\Downloads\fat-4557991_1920.png
Resim Jefty Matricio tarafından Pixabay‘a yüklendi

موٹاپا خطرناک اور دائمی بیماریوں کی ماں ہے جو جسم کو فعال نہیں رہنے دیتا اور آلو جسم کو موٹا کرنے کا باعث بنتا ہے صرف ایک درمیانے سائز کے آلو میں 168 کیلوریز ہوتی ہیں جسکی وجہ سے آلو کا شُمار ہائی کیلوریز والی ڈایٹ میں ہوتا ہے اور اگر وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو آلو سے پرہیز کریں۔

نمبر 4 تیزابیت

زیادہ مقدار میں آلو کھانے سے معدہ خراب ہوجاتا ہے اور معدے میں تیزابیت اور گیس جیسی شکائتیں پیدا ہونا شروع کردیتی ہیں جو سکون کو خراب کرنے کا باعث بنتی ہیں، ان بیماریوں کی صورت میں بھی آلو سے پرہیز کرنی چاہیے۔

نمبر 5 بھوک نہ لگنے کی بیماری

آلو پیٹ کو بھر دیتا ہے اور زیادہ آلو کھانے والے افراد میں بھوک نہ لگنے کی بیماری پیدا ہوجاتی ہے جس سے اُن کی صحت تباہ ہونا شروع کر دیتی ہے۔

نمبر 6 فاسد مادے

کُچھ اقسام کے آلو گلائکوالکلائڈز جیسے فاسد مادوں سے بھرپور ہوتے ہیں خاص طور پر سبز آلو جسم میں ان مادوں کی مقدار کو بڑھانے کا باعث بنتے ہیں جس سے جگر خراب، ہائی کولیسٹرال اور دل جیسی بیماریاں لاحق ہونے کا خدشہ بڑھ جاتا ہے۔

نمبر 7 دل کے لیے نقصان دہ

C:\Users\Zubair\Downloads\heart-2081320_1280.jpg

آلو بلڈ پریشر کو ہائی کرنے کیساتھ ساتھ شوگر کو بھی تیز کرتا ہے اور یہ دونوں بیماریاں دل کی بہت سی بیماریوں کو جنم دینے کا باعث بنتی ہیں۔

نمبر 8 کولیسٹرال تیز کر سکتا ہے

بذات خود آلو میں زیرہ کولیسٹرال ہوتا ہے مگر عام طور پر آلو کو پکانے کا طریقہ جیسے گھی تیل میں فرائی کرنے سے یہ کولیسٹرال کو بڑھانے کا سبب بن جاتا ہے۔

آلو کو کیسے صحت مند بنایا جائے؟

آلو کا زیادہ استعمال صحت کے لیے نقصان دہ ہے مگر اگر اسے میانہ روی سے استعمال کیا جائے تو یہ ایک انتہائی صحت مند رکھنے والی سبزی ہے جس میں وٹامنز کیساتھ ساتھ فائبر کی بھی ایک بڑی مقدار شامل ہوتی ہے لیکن جب آلو کے چھلکے اُتار دئیے جاتے ہیں تو آلو سے فائبر ختم ہوجاتی ہے اس لیے آلو کو چھلکے کیساتھ کھانا زیادہ فائدہ مند ہے۔

آلو کو بیک کرکے بوائل کرکے یا سٹیم کرکے کھانے سے آلو میں موجود کیلوریز وغیرہ میں اضافہ نہیں ہوتا اور اسکی غذائی صلاحیت بھی قائم رہتی ہے۔