کیکٹس پکا کر کھانے کے 10 ناقابل فراموش فائدے

Posted by

مولائے علی المرتضٰی شیر خُدا کے فرمان کا مفہوم ہے "کڑوے کھانے میں شفا ہے”، اس آرٹیکل میں ہم آج ذکر کریں گے نوپل کیکٹس کا جو کھانے میں انتہائی کڑوا پودا ہے لیکن اپنے اندر انسانی صحت کے لیے بیشمار خُوبیاں رکھتا ہے جن میں سے 10 ناقابل فراموش خوبیاں اس آرٹیکل میں شامل کی جائیں گی۔

G:\Pics Sharing\nature-prickly-cactus-plant-fruit-leaf-592521-pxhere.com.jpg

نمبر 1 اینٹی وائرل

نوپل کیکٹس ایک اینٹی وائرل پودا ہے جو سائنس کی کُچھ تحقیقات کے مطابق ایچ آئی وی، آرایس وی، ایچ ایس وی جیسے جراثیموں کے خلاف معاؤن ثابت ہوتا ہے اور عام نزلہ، زکام اور کھانسی کی بیماریاں پیدا کرنے والے جراثیموں کو جسم میں حرکت نہیں کرنے دیتا۔

نوٹ: چراثیم دیکھائی نہیں دیتے اور ان سے بچنے کے لیے احتیاط سب سے اچھا طریقہ ہے۔

نمبر 2 اعصاب کو تقویت دیتا ہے

اعصاب کے خُلیے بھی دُوسرے خُلیوں کی طرح خراب ہوسکتے ہیں اور اگر یہ خراب ہوں تو جلد پر محسوس کرنے کی حس بُری طرح متاثر ہوتی ہے اور جسم میں اکثر درد کی شکایت رہتی ہے، نوپل کیکٹس اعصاب کے خُلیوں کو خراب ہونے سے بچاتا ہے کیونکہ اس کے اندر نیورو پروٹیکٹیو پراپرٹیز پائی جاتی ہیں۔

نمبر 3 اینٹی آکسائیڈینٹ

نوپل کیکٹس میں ایسے اینٹی آکسائیڈینٹ ایجنٹ پائے جاتے ہیں جو ہمارے جسم کے سیلز کو فری ریڈیکلز کے حملے سے بچاتے ہیں، فری ریڈیکلز اگر مقدار میں زیادہ ہوجائیں تو کینسر کا سبب بن سکتے ہیں۔

نمبر 4 ذیابطیس

File:Blausen 0309 Diabetes Type2.png
BruceBlaus / CC BY

ذیابطیس کے مریض جانتے ہیں کہ خون میں شوگر کے لیول کو کنٹرول کرنے کے لیے شُوگر کے خلاف ایک لمبی جنگ لڑنی پڑتی ہے اور نوپل کیکٹس اس جنگ میں آپ کی مدد کرتا ہے یہ خُون میں بڑھے ہُوئے شوگر لیول کر کم کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے اور خُون میں شوگر لیول نارمل رکھنے میں مدد گار ثابت ہوتا ہے۔

نمبر 5 پروسٹیٹ

پروسٹیٹ کا بڑھنا مردوں کے لیے تکلیف دہ مرض ہے اور نوپل کیکٹس بڑھے ہُوئے پروسٹیٹ اور پروسٹیٹ کینسر کو ختم کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

نمبر 6 کولیسٹرال

نوپل کیکٹس بڑھے کولیسٹرال کو دوائیوں کی نسبت کم سائیڈ ایفیکٹس کیساتھ کم کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے اور یہ جسم میں اورآل کولیسٹرال کے لیول کو کم کرتا ہے خاص طور ایل ڈی ایل کی مقدار کو تیزی سے نیچے لیکر آتا ہے۔

نمبر 7 دل کی بیماریوں سے بچاتا ہے

C:\Users\Zubair\Downloads\heart-5095487_1280.png
Resim Mostafa Elturkey tarafından Pixabay‘a yüklendi

ذیابطیس اور بڑھا ہُوا کولیسٹرال دل کی بیماریوں کو پیدا کرنے کی سب سے بڑی وجہ ہیں اور نوپل کیکٹس ان دائمی بیماریوں کوپیدا نہیں ہونے دیتا اور دل کی حفاظت کرتا ہے۔

نمبر 8 آنتوں کی صفائی کرتا ہے

File:Anatomy-human-appendix-in-colon.png
Mikael Häggström, B jonas / CC0

کیکٹس میں موجود فائبر کی ایک بڑی مقدار شوگر اور کولیسٹرال میں فائدہ پہنچانے کیساتھ ساتھ ہماری معدے اور آنتوں کی صفائی کر دیتی ہے اور ہمارے ہاضمے کو تقویت دیتی ہے۔

نمبر 9 سوزش ختم کرتا ہے

نوپل کیکٹس میں اینٹی اینفلامیٹری خوبیاں شامل ہیں خاص طور پر اس پودے پر اُگنے والے فروٹ میں اور یہ چوٹ یا بیماری کی وجہ سے پیدا ہونے والی سوزش کو ختم کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے یہ ہمارے ایمیون سسٹم کو تقویت دیتا ہے اور دائمی سوزش سے نجات کا باعث بنتا ہے۔

نمبر 10 گیسٹریک السر

کیکٹس کے فروٹ میں ایک کیمیکل بیٹانن پایا جاتا ہے اور ایسے افراد جو گیسٹریک السر میں اس فروٹ کا استعمال کرتے ہیں یہ اُن کی لعابی جھلی پر بہت اچھے اثرات مرتب کرتا ہے جس سے السر میں راحت محسوس ہوتی ہے اور سوزش میں بھی آرام ملتا ہے۔

کیکٹس کھانے کے سائیڈ ایفیکٹ

کیکٹس کا سپلیمینٹ کھانے کی بجائے کیکٹس کو ایسے ہی کھانا زیادہ محفوظ ہے اور نوپل کیکٹس کے جوان پودے کو کھانا چاہیے کیونکہ جب یہ پودا بُوڑھا ہوتا ہے تو اسے کھانا مشکل ہوجاتا ہے۔

کیکٹس کھانے سے عام طور پر کوئی سائیڈ ایفیکٹ ظاہر نہیں ہوتے مگر کُچھ لوگوں میں یہ سر درد، متلی، پیٹ کھا پھولنا، سٹول کا برھنا وغیرہ جیسے سائیڈ ایفیکٹ ظاہر کرتا ہے اور ان شکایات کی صورت میں اس کا استعمال ترک کر دیں۔

اگر آپ اس پودے کو اپنی خوراک میں شامل کرنا چاہتے ہیں اور آپ کوئی اور ادویات بھی استعمال کر رہے ہیں تو اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کرکے اسے خوراک میں شامل کریں۔

کیکٹس کیسے کھانا چاہیے

G:\Pics Sharing\pxfuel.com (13).jpg

نوپل کیکٹس کے پیڈ اور اس کا فروٹ ذائقے میں خُشک اور لکڑی جیسے ہوتے ہیں اس لیے آپ اسےشیک کرکے بھی استعمال کر سکتے ہیں اور کاٹ کر کھانے میں بھی پکا سکتے ہیں، میکسکو میں بہت سے کھانے ایسے ہیں جن میں اس پودے کو شامل کیا جاتا ہے۔

آپ اس کے پیڈ کو گرل کر کے کھا سکتے ہیں اور اسکو باریک کاٹ کر انڈے میں فرائی کرکے بھی کھایا جاسکتا ہے۔