ہائی بلڈ پریشر بغیر دوائی نارمل کرنے کے 8 آسان طریقے

Posted by

اگر آپ شدید سر درد ، تھکاوٹ، دل کی دھڑکن میں بے ترتیبی یا سینے میں گھٹن یا درد محسوس کر رہے ہیں تو یہ نشانی ہے کہ آپ ہائپر ٹینشن یا ہائی بلڈ پریشر میں مُبتلا ہیں، آپ کی یہ علامات نشانیاں ہیں سٹریس کی ، بے نیندی کی اور موٹاپے کی جو آپ کی رگوں میں خون کا پریشر بڑھا دیتا ہے۔

G:\Pics Sharing\blood-pressure-monitor-check-test-heart-1567181-pxhere.com.jpg

اس آرٹیکل میں 8 ایسے طریقے ذکر کیے جائیں گے جو ہائی بلڈ پریشر کی صُورت میں بغیر دوائی کے آپ کے کام آسکتے ہیں۔

نمبر1 کان سے گردن تک کا مساج

https://i1.wp.com/lafzblog.overstockpk.com/wp-content/uploads/2019/04/img_3405.jpg?resize=215%2C300

آپ کے چہرے اور گردن پر 3 سپاٹ ایسے ہیں جن کو مساج کرنے سے بلڈ پریشر کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے، تصویر کے مطابق نشان 1 سے نشان 2 تک انگلی کے ساتھ اوپر سے نیچے اور نیچے سے اوپر 10 دفعہ گردن کی دونوں سائیڈز پر مساج کریں اور پھر نشان 3 پر چہرے کے دونوں طرف انگلی سے ایک منٹ دباؤ ڈالیں اور مساج کریں۔
ان سپاٹس پر مساج کرنے سے گردن کے پٹھوں میں تناؤ کم ہوگا اور دماغ کی طرف خون کا بہاؤ بہتر ہوگا۔

نمبر 2 آکوپریشر تکنیک کا استعمال کریں

https://i1.wp.com/lafzblog.overstockpk.com/wp-content/uploads/2019/03/word-image-8.png?resize=300%2C200

ان پوائنٹس کو جی بی 20 سپاٹس کہا جاتا ہے جو آپ کے کھوپڑی کے بلکل نیچے گردن کی دونوں طرف ہوتے ہیں ان مقامات کو اپنے انگوٹھوں سے تلاش کر کے ان پر کم از کم 2 منٹ تک ہلکا اور متواتر دباؤ ڈالیں آپ محسوس کریں گے کہ آپ کے سر کی درد ٹھیک ہو رہی ہے۔

نمبر 3 ناک کے بائیں نتھنے سے سانس لیں

ناک کے دائیں نتھنے کو بند کر کے بائیں سے سانس لیں یہ آپ کو بلڈ پریشر کنٹرول کرنے میں مدد گار ہوگا کیونکہ ایسا کرنا بلڈ ویسلز ریلیکس کرتا ہے اور سٹریس ہارمونز کو کم کرتا ہے۔

طریقہ کار

زمین یا کُرسی پر آرام سے بیٹھ جائیں اور کمر کو سیدھا کر لیں، اُلٹا ہاتھ پیٹ پر رکھ کر دائیں ہاتھ کے انگوٹھے سے ناک کا دایاں نتھنا بند کر لیں اور گہرا سانس لیکر کُچھ دیر کے لیے سانس کو روک کر رکھیں اور پھر چھوڑ دیں اور 3 سے پانچ منٹ تک اس ترتیب کو دوہراتے رہیں۔

نمبر 4 بھرامری پرمایاما

بھرامری پرمایاما یا Hissing bee breathing آپ کے دماغ کر ریلیکس کرے گی اور آپ کو ہائپر ٹینشن سے باہر لے جائے گی ۔

نمبر 5 کلاسکل میوزک سُنیں

C:\Users\Zubair\Downloads\guitar-acoustic-guitar-musical-instrument-percussion-bass-guitar-classical-music-65150-pxhere.com.jpg

کلاسکل میوزک آپ کے دماغ کے تناؤ کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوسکتا ہے ایسا اس لیے ہوتا ہے کہ آواز کی لہریں آپ کے جسم سے گُزرتی ہیں اور آپ کے خون میں شامل ہوکر جسم کے تمام عضا کو چھوتی ہیں اور انہیں مساج کرتے ہُوئے آپ کو ریلیکس کرتی ہیں اور سٹریس ہارمون کو پیدا ہونے سے روکتی ہیں۔

نمبر 6 سیدھے لیٹ کر گہرے سانس لیں

سیدھے لیٹ کر گہرے سانس لینا اور ریلیکس کرنا ہائی بلڈ پریشر کو کشش ثقل کے ساتھ کنٹرول کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

نمبر 7 گرم پانی میں پاؤں ڈبوئیں

10 سے 15 منٹ ہلکے گرم پانی میں پاؤں ڈبو کر رکھیں یہ خون کا بہاؤ دماغ سے پاؤں طرف موڑے گا اور بلڈ پریشر میں کمی میں مددگار ثابت ہوگا۔

نمبر 8 پانی پینا

کبھی کبھی ہائی بلڈ پریشر جسم میں ڈی ہائیڈریشن کی وجہ سے بھی پیدا ہوتا ہے ایسی صورت میں پانی کا استعمال زیادہ کریں تاکہ جسم میں پانی کی کمی پُوری ہوسکے۔